Puntuar al camp de l'Olot, gran repte per al San Cristóbal
L'Olot té 47 punts i només ha perdut un partit en tota la lliga
- Puntuar al camp de l'Olot, gran repte per al San Cristóbal
ARA A PORTADA
- Jordi Guillem
- Redactor a Diari de Terrassa
Publicat el 17 de febrer de 2024 a les 18:00
Actualitzat el 16 de febrer de 2024 a les 17:57
Diumenge a les 16.30, el San Cristóbal visitarà el camp del líder, la UE Olot. El conjunt de Cristian García viatja a la capital de la Garrotxa disposat a donar la sorpresa. A les absències dels lesionats Yeray, Montoro i Abde s’hi afegeixen les de Mario Cantí i Ricki Calamardo, que compliran un partit de sanció en haver vist la cinquena groga davant del Mollerussa.
El tècnic egarenc, Cristian García, qualifica el matx de “molt important” i destaca la importància de tornar amb algun punt d’Olot. “Sabem que ens enfrontem al millor equip de la categoria. Seria molt important per a nosaltres puntuar després de la mala dinàmica de resultats que portem. Intentarem treure alguna cosa”, explica.
Els olotins tenen 47 punts i han perdut només un partit en tota la lliga. El San Cristóbal, per la seva banda, acumula tres derrotes consecutives, davant del Castelldefels, l'Hospitalet i el Mollerussa. És quinzè amb 21 punts. Lluita per evitar el descens a la Lliga Elit i es troba a nou punts de distància de la zona de "play-off" d'ascens.
Notícies recomenades
-
Esports
“En defensa hem de participar tots”
-
Esports
El Terrassa FC fa els deures i passa a la següent fase de la Copa Catalunya
-
Esports
Àlex Pintado reapareixerà el mes de febrer
-
Esports
Duel clau a casa amb el Jug Dubrovnik
-
Esports
Sis punts del Vallès en la doble jornada de la Divisió d'Honor "B" masculina
-
Esports
Max Caldas, millor entrenador de l'any