FOTOS | S'estrena la Festa de les Voltes al Segle XX
La festa també ha tingut un tarannà reivindicatiu amb la participació de l’Associació de Famílies d’Alumnes del Sala i Badrinas
- Tiren gas-pebre en una xurreria a la Rambla
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de febrer de 2025 a
les 17:31
Actualitzat el
23 de febrer de 2025 a les
17:32
Ha nascut una nova festa popular a Terrassa, la Festa de les Voltes, que aquest diumenge ha celebrat la seva primera edició al segle XX. La Mulassa de Terrassa n'ha estat protagonista, acompanyada pel Tintun, el capgròs de l’Esplai Segle XX. A migdia, l'esplai ha subhastat la coca de Sant Valentí per recaptar diners per a les activitats que fan durant tot l'any. La festa també ha tingut un tarannà reivindicatiu amb la participació de l’Associació de Famílies d’Alumnes del Sala i Badrinas que demanen que no hi hagi més endarreriments en la construcció de l'institut. FOTOS: LLUÍS CLOTET
[gallery link="none" columns="1" size="large" ids="579925,579926,579927,579928,579929,579930,579931,579932,579933,579934,579935,579936,579937"]
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Fotogaleries
FOTOS | Un any d'obres per transformar l'Hospital Universitari MútuaTerrassa
-
Fotogaleries
FOTOS | L'Antic Poble de Sant Pere i Egara, els barris que celebren les seves festes majors
-
Fotogaleries
FOTOS | Set festes de set barris de Terrassa
-
Fotogaleries
FOTOS | L'anime aterra amb força a Terrassa gràcies a l'AnimEgara
-
Fotogaleries
FOTOS | Les dones heroiques salven Terrassa dels bandolers
-
Fotogaleries
FOTOS | Trenta edicions de la Trobada de Modelistes i Vaporistes de Vallparadís