Olesa de Montserrat comptarà amb 33 nous habitatges de lloguer assequible que promourà l'Institut Català del Sol (Incasol) dins un programa que inclou tres noves promocions de la Generalitat de Catalunya.
Els 33 habitatges estaran repartits en dos edificis i cadascun serà de planta baixa més dues plantes pis. Els pisos, de 57 m² útils, tindran dos dormitoris, cuina semitancada, ban complet i dues terrasses exteriors.
La promoció estarà situada en dos solars del carrer Indústria, cedits per l'Ajuntament d'Olesa de Montserrat i propers a la xarxa ferroviària. Es preveu que les obres s'iniciïn durant el quart trimestre de 2021 i que tinguin un cost de 3,7 milions d'euros.
ARA A PORTADA
-
Terrassa commemora els 25 anys des de l'assassinat de Paco Cano: “L’atemptat va colpejar un país cansat de la violència” Alejandro García
-
-
-
"Terrassa, capital de talent", o "Terrassa, fàbrica de talent": el dos eslògans finalistes del Pla de Marca de Ciutat Redacció
-
Reactiven l’accés al parc de Vallparadís des del carrer del Doctor Pearson amb un projecte de reforç del talús Redacció
Publicat el 02 de març de 2020 a les 10:40