Hem viscut mes de 50 anys a Terrassa, gran ciutat i amb uns meravellosos entorns.
L' lany 2013, per raons, familiars trasladarem la nostra residència a Girona terra dels meus origens. L' any 2018 un cop ja consolidada la nostra vida familiar i residència a Girona varem vendre la que va ser la nostra vivenda a Terrassa durant més de 50 anys.
El dia 5 d'octubre de 2018 en una notaria de Terrassa firmàrem les escriptures de compra venda. Tot seguit i el mateix dia ens personàrem a l'Ajuntament de Terrassa, a la Plaça Didó, per liquidar l impost sobre l increment del valor dels terrenys per un import de 3.172,40 euros d acord amb el document lliurat per l'Ajuntament i en el qual figura el meu telèfon mòbil i la nostra adressa a Girona desde l any 2013.
El 28 d'agost de 2020 Ajuntament de Terrassa ens embarga 1.612,12 euros. Cap notificació, cap avis,cap trucada.
El 31 d'agost de 2020 envio mail demanant anulació, documentació i justificació. Cap resposta.
El 7 de setembre de 2020 nou embargament de l'Ajuntament de Terrassa per valor 296,70 euros cap notificació, cap avis, cap trucada.
El 8 de setembre de 2020 envio nou mail demanant anulació documentació i justificació. Cap resposta.
El 18 de setembre de 2020 envio escrit certificat a la Ajuntament de Terrassa tornant a demanar el mateix que en els dos mails anteriors, el retorn dels diners embargats, documentacións i justifificacións. Cap resposta.
Molt malament Ajuntament de Terrassa, però que molt malament. Vostès practiquen el "calla i paga". Els meus drets com contribuent no existeixen i els meus escrits no mereixen ni resposta.
ARA A PORTADA
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Altres opinions
- Una certa mirada: una economia que posi la vida al centre Sonia Gimenez Guzman
- S’acosta Nadal Salvador Cardús Ros
- Eleccions 17M a Andalusia Antonio Machado Requena
- Deficiències en el servei de recollida selectiva Joan Roma i Cunill
- Els conflictes s’han de resoldre parlant, mai amb violència Ferran Pont i Puntigam
- Dels barris al Mentalfest: Terrassa cuida la salut mental
- Embargaments · Opinió · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.