ARA A PORTADA
L’institut Sant Eulàlia va organitzar unes jornades tècniques per donar a conèixer als alumnes l’actualitat de l’audiovisual i l’espectacle a la ciutat. El centre forma estudiants en imatge i so i és un bon exemple de tot allò que s’està fent bé a la ciutat. L’aposta pel sector que va començar amb la creació del Parc Audiovisual de Catalunya (PAC) ha permès situar Terrassa com un referent. De fet, diumenge es va presentar el Catalunya Media City, en el qual el PAC és la segona gran pota del projecte. De fet, comptarà amb nous grans platós de 2.200 metres quadrats i de 1.100 metres quadrats, amb una inversió de 13 milions d’euros, dels quals 10 milions d’euros els aporta la Generalitat i els tres restants l’Ajuntament. Per tant, les grans produccions de cinema, sèries i també de televisió i publicitat continuaran venint a la nostra ciutat, on troben les condicions idònies per dur a terme els rodatges. Si es necessiten professionals, a la ciutat també en trobaran.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
- Arxivat a
Altres opinions
- Joves Sants? Salvador Cristau Coll
- Els constructors necessaris de Terrassa Salvador Cardús Ros
- L’edatisme i els drets humans de les persones “grans” Joan Tamayo Sala
- Adaptar equipaments essencials Joan Roma i Cunill
- POUM: sí o no? Txetxu Sanz
- La Barcelona dels 5 milions versus la Catalunya metròpoli Manel Larrosa
- L’audiovisual, a l’alça a Terrassa · Opinió · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.