- La pluja que sap ploure, i la que encara no
ARA A PORTADA
L’impacte de l’anunci de Donald Trump de castigar amb aranzels ha sacsejat tot el món. L’economia mundial ha fet un tomb i ja hi ha reaccions a aquesta nova guerra comercial iniciada pel president dels Estats Units. Les borses nord-americanes es van desplomar per la por a la recessió després de l’anunci. L’Ibex-35 va tancar ahir amb una caiguda del 6,1% la segona jornada negra pels aranzels. Europa, Espanya i Catalunya es prepara per fer front i per protegir els sectors afectats. En aquest context es troben les empreses terrassenques. Els Estats Units no és un mercat prioritari en el global de les exportacions, que voregen el 4,6%. De fet, les relacions comercials de les companyies terrassenques continuen sent a Europa. Malgrat això, sabem que la política de Trump canviarà les condicions a l’hora de fer negocis a l’estranger. Aquest enfrontament acabarà tenint la mateixa víctima: el consumidor que acabarà pagant l’increment a la cadena de valor.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
- Arxivat a
Altres opinions
- Joves Sants? Salvador Cristau Coll
- Els constructors necessaris de Terrassa Salvador Cardús Ros
- L’edatisme i els drets humans de les persones “grans” Joan Tamayo Sala
- Adaptar equipaments essencials Joan Roma i Cunill
- POUM: sí o no? Txetxu Sanz
- La Barcelona dels 5 milions versus la Catalunya metròpoli Manel Larrosa
- Més incertesa empresarial · Opinió · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.