- Dos músics terrassencs creen un joc de taula amb la música catalana com a protagonista
ARA A PORTADA
-
L’Ajuntament habilita un tram de la ronda de Ponent com a pàrquing provisional per la crisi de l'incendi de Can Boada Joan Muñoz
-
-
El ple ratifica les sancions de 600 i 1.200 euros als regidors de Vox per la samarreta contra l'alcalde Pilar Màrquez
-
VÍDEO | Una cabra "assalta" un supermercat de Matadepera: "S'està pixant i cagant al passadís!" Joan Muñoz
-
Consens unànime al ple per desencallar el Pla Director d’Equipaments per als propers 10 anys Pilar Màrquez
L’Ajuntament de Terrassa ha presentat un pla d’actuació progressiu de reducció del trànsit i de pacificació en els carrers d’Arquimedes i Galileu. El Consistori responia d’aquesta manera a les contínues reivindicacions de veïns d’aquests vials. Al carrer d’Arquimedes es proposa eliminar la plataforma prefabricada a l’alçada de la plaça del Progrés i ampliar la vorera. Al carrer de Galileu es planteja ampliar l’espai per al vianant amb actuacions tàctiques en els trams centrals, creant espais per als vianants.
Embolcallada com a pla, aquesta descripció tan tècnica no deixa de ser, en un llenguatge planer, una ampliació de voreres i una pintada de calçada. I és que el mateix Ajuntament assumeix que és impossible fer cap “canvi dràstic” en aquests dos carrers. Per fer-lo haurien de tenir en compte molts elements. Com, per exemple, quin impacte tindrà en els carrers del voltant com Nicolau Talló o Àngel Sallent? Hi ha un pla de rondes per redirigir el trànsit? S’ha plantejat quin paper hi ha de jugar la B-40? La mobilitat s’ha de plantejar des d’un punt de vista de ciutat, encara que l’actuació sigui molt localitzada. Això va quedar palès en l’ampliació de la zona de vianants del centre.
- Arxivat a
Altres opinions
- Coneixem prou la vida de la gent gran? Miquel Mariano
- Les 13 del Mercury
- Fes-ho saber, fes-ho complir Salvador Cardús Ros
- “Steve” vs. “El club dels poetes morts” Carles Codina Verdaguer
- La visibilitat trans no és una moda: és dignitat Nieves García Aguilera
- 240 km de túnels al Ferrocarril Transversal Manel Larrosa
- Un pla per a Galileu i Arquimedes · Diari de Terrassa
-
- Comarca
- Matadepera
- Diners
- Cultura
- Esports
- Defuncions
- ConnecTerrassa
- Iniciar Sessió
- Subscriu-t'hi
- Newsletter
close
Alta Newsletter
close
Iniciar sessió
No tens compte a Diari de Terrassa?
Crea'n un gratis
close
Crear compte
Periodisme en català, gràcies a una comunitat de gent com tu
Recuperar contrasenya
Introdueix l’adreça de correu electrònic amb la qual accedeixes habitualment i t’enviarem una nova clau d’accés.