Les persones que tenen el grup sanguini 0 estan més protegides del contagi de la Covid i les del grup A les que menys, segons un estudi fet pel Banc de Sang i Teixits de Catalunya i la Universitat de Barcelona, que ha evidenciat la relació entre el grup sanguini i el risc de contraure la Covid.
L'estudi, que publicarà el proper mes de novembre la revista 'Blood Transfusion', ha analitzat mostres de donants de sang que han passat la Covid i també d'un grup de pacients infectats que han estat hospitalitzats i han rebut sang per al seu tractament.
El treball també ha constatat que els grups sanguinis tenen influència no només en el risc de contagi sinó també en l'evolució de la malaltia
Segons ha informat el Banc de Sang i Teixits de Catalunya, es tracta del primer estudi que analitza la relació entre els grups sanguinis i la Covid en donants de sang que han superat la infecció.
ARA A PORTADA
-
-
L’Ajuntament ja estudia com invertir els 3 milions d’euros per a la millora d’escoles públiques Redacció
-
"El nostre tresor és el comerç local": la segona Fira Pirata del Roc Blanc amplia les activitats familiars Pilar Màrquez
-
Terrassa es bolca en la quarta Magic Line per investigar la histiocitosi: "Cada pas compta" Pilar Màrquez
-
La plaça Nova acollirà la Culturassa 2026 que homenatjarà el 45è aniversari del Drac i els Diables Joan Muñoz
Publicat el
22 d’octubre de 2020 a
les 11:49