El Terrassa FC ha sumado este domingo su segundo triunfo consecutivo al imponerse por 2 a 0 a la UE Rubí en el Camp Olímpic. Tras este resultado, los egarenses se sitúan en la séptima posición de la tabla a sólo un punto de la zona de promoción de ascenso. Su próximo compromiso será el domingo en el campo del Sabadell "B".
El conjunto de David Pirri ha cuajado un partido irregular, con un primer tiempo con demasiados déficits y una segunda parte rebosante de velocidad y buen sentido ofensivo. Xavi Boniquet ha adelantado al Terrassa en el minuto 72, tras rematar un excelente centro de Aarón Bueno. Y Óscar Hernando ha ampliado la diferencia anotando el segundo gol a cuatro minutos de la conclusión. El Terrassa encadena ya tres partidos consecutivos sin encajar ningún gol.
TERRASSA FC. Barrarán, Josep, Jou, Eric, Javi González, Miki, Adri, Boniquet, Aarón Bueno, Marc Vilajosana y Óscar. Chele ha sustituido a Josep en el minuto 46; Ángel a Miki en el 59; y Carles Güell a Vilajosana en el 77.
UE RUBÍ. Juanmi, Kiki, Carrasco, Campos, Andreu, Aleix Domínguez, Pau Gené, Jan Lladó, Estrada, Romo y Adri Grau. Mendoza ha sustituido a Pau Gené en el minuto 43; James a Adri Grau en el 67; y Max Morell a Andreu en el 77.
Árbitro. Héctor Robas Bondía. Amonestó a Javi González, Aarón Bueno, Kiki, Andreu, Aleix Domínguez, Jan Lladó y Mendoza.
Goles. 1-0, minuto 72 Xavi Boniquet; 2-0, minuto 86, Óscar.
ARA A PORTADA
- Josep Cadalso
- cap d'Esports del Diari de Terrassa
Publicat el
13 de setembre de 2015 a
les 21:10
Notícies recomenades
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dimecres 8 d'abril del 2026
-
Terrassa
Terrassa ensenya com fer tràmits en línia en sessions a les biblioteques
-
Terrassa
El simposi sobre el Trastorn Límit de la Personalitat de MútuaTerrassa celebra deu anys com a referent en salut mental
-
Terrassa
Terrassa rebrà més de 3 milions d'euros per a 34 dels seus centres educatius
-
Terrassa
Terrassa bolca les seves escoles en la candidatura de la Seu d’Ègara a la UNESCO
-
Terrassa
Vox Terrassa presentarà un recurs contra la sanció imposada als seus tres regidors