Parlar de pastisseria és parlar de França i per tant de Gaston Le-nôtre, que va canviar els principis d’aquest art culinari i va crear exqusideses com el merenga d’ametlla. I, com no, també és parlar de Pierre Hermé, un dels millors elaboradors de macarons.
Els clàssics
Si es van fer famosos va ser per alguna cosa. Els macarons tradicionals de xocolata, vainilla, maduixa o cafè són una aposta segura. I és que sempre es queda bé oferint-los de postres o com a regal, perquè no defrauden mai. Cada petita mossegada és un plaer que deleix tots els sentits.
Noves tendències
Macarons exòtics com de fruita de la passió, de coco i mango o de préssec amb figues fa un temps que van arribar amb gran èxit entre els consumidors. Ara vénen trepitjant fort els gustos com la regalèssia amb vainilla, xocolata blanca amb llimona, rosella amb xocolata i gerds o torró amb préssec.
El plat al macaró
Si bé Hermé va ser el primer a inventar l’univers dels macarons salats a l’afegir-hi algun ingredient que combinés amb la dolçor dels petits pastissos, el cert és que ara aquest món ha evolucionat molt. Ara ja se’n poden trobar de tan innovadors com de pastanaga, de ceba caramel·litzada o de xampinyons. Fins i tot de crispetes o de gaspatxo.
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de febrer de 2016 a les 18:52
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa inaugura el mural dedicat a Akira Toriyama
-
Terrassa
Èxit de la Festa de la Paella a la Maurina
-
Terrassa
Més de 300 persones al sopar solidari d’Oncolliga
-
Terrassa
Un alumni de l’Eseiaat rep un premi internacional per la seva tesi doctoral
-
Terrassa
Un incendi en un bloc de Les Fonts provoca una fuita d’aigua que afecta diversos pisos
-
Terrassa
Els premis Terrassenc de l'Any ja estan en mans de les seves guardonades