Un incendi en un bloc de Les Fonts provoca una fuita d’aigua que afecta diversos pisos

La fuita generada per l’incendi va afectar cuines i lavabos de diversos pisos, però no es van registrar ferits ni danys estructurals

Publicat el 17 de novembre de 2025 a les 13:20

Un incendi declarat ahir diumenge en un habitatge del carrer Mossèn Josep Pons, 26, al barri de les Fonts, va mobilitzar sis dotacions del Parc de Bombers de Terrassa després que l’avís es donés a les 11.26 hores. El foc es va originar al recobriment aïllant de l’habitatge i, tot i que no va causar danys personals ni estructurals, va generar una important afectació a la instal·lació d’aigua de l’edifici.

Segons els Bombers, la calor de l’incendi va malmetre les canonades, fet que va provocar una gran fuita d’aigua que va acabar perjudicant les cuines i els lavabos dels primers i segons pisos, per on discorre la instal·lació.

Els efectius van treballar durant més de dues hores fins a extingir completament el foc i assegurar la zona. El servei es va donar per finalitzat al voltant de les 14 hores.