Ca N'Anglada celebró el sábado la segunda edición de la Fira de l'Oliva, una cita comercial que, con la temática del aceite y la aceituna, pretende dinamizar el tejido comercial y asociativo del barrio.
La feria acogió más de cuarenta puestos de venta y degustación, y una amplia oferta de actividades complementarias de tipo lúdicas para el público infantil y adulto.
El evento registró una gran afluencia de público desde primera hora de la mañana. Muchas personas valoraron la iniciativa porque genera ambiente y fomenta una relación de proximidad, según manifestaron visitantes y comerciantes consultados.
ARA A PORTADA
-
Terrassa Pressupost 2027: s'enfila a 283 milions, congela els impostos i pressiona els pisos turístics Joan Muñoz
-
Terrassa Així era l’escriptor més prolífic de Terrassa: espiritista, polític sense partit i “d’un contingut filosòfic extraordinari” Javier Llamas
-
-
Terrassa Vicenç Villatoro, periodista i escriptor: “Difícilment pots sentir-te part d’una cosa si no et saps part d’aquesta” Alejandro García
-
Publicat el
02 d’abril de 2016 a
les 18:35
Notícies recomenades
-
Terrassa
La tractorada del sector agrari passarà per Terrassa: possibles alteracions als autobusos urbans
-
Terrassa
Seràs membre d’una mesa electoral a les eleccions generals del 29-N? Quan i com rebràs la notificació si t’han triat
-
Terrassa
Una avaria deixa desenes de veïns sense aigua al barri de Sant Pere Nord
-
Terrassa
La Primitiva deixa un premi de més de 51.000 euros a Terrassa
-
Terrassa
Baralla amb ganivets a Ca n'Anglada: dos detinguts i tres policies ferits
-
Terrassa
Mesos de talls de llum a les Fonts: “És un punt negre de la xarxa elèctrica”