El Terrassa FC ha incorporado a su primera plantilla al portero egarense Sergi Tienda, hasta ahora en las filas del CE Sabadell. Tienda, que en agosto cumplirá 22 años, se formó en el fútbol base del Terrassa para pasar posterioremente a las categorías inferiores del FC Barcelona. Jugó dos temporadas en el filial del CE Sabadell con Toni Rodríguez como entrenador, obteniendo el ascenso a Tercera División. Esta temporada ha pertenecido a la primera plantilla del conjunto arlequinado y ha disputado la Copa Catalunya, título que se adjudicó tras disputar todos los partidos. El Terrassa, de este modo, ya cuenta con los dos porteros que requería, Ortega y Tienda.
Por otra parte, este jueves el club se ha reunido con el delantero egarense Carles Montoro a quien ha presentado una oferta formal. El jugador dará una respuesta en breve, aunque existen diferencias apreciables.
ARA A PORTADA
-
442 establiments amb escurabutxaques a Terrassa: "Estan preparades per a persones que no poden gastar gaire" Aketza Martín
-
-
-
Terrassa, la quarta ciutat de Catalunya on més electricitat es defrauda amb cultius de marihuana Redacció
-
Tall de trànsit a la plaça de Josep Freixa i Argemí i dels carrers de Volta, de la Rasa i Nou de Sant Pere Redacció
Publicat el 16 de juny de 2016 a les 20:32
Notícies recomenades
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | Un alcalde repetidor i impulsor d’un col·legi
-
Terrassa “És una feina avorrida, però no és dura”
-
Terrassa De nom a nom i de seu a seu: Faktoria
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Algèria, Laos i el naixement del riu Mundo
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa actuaran diumenge a Lloret
-
Terrassa "Joc de cartes" al Vallès: Marc Ribas s'oblida de Terrassa