ARA A PORTADA
Publicat el
13 de juliol de 2019 a
les 04:00
El director de Serveis Territorials d'Educació, Jesús Viñas, va afirmar ahir que "la petició de l'INS Mont Perdut no està justificada". En aquest sentit va explicar que "Educació obre grups a batxillerat quan hi ha demanda real de 60 alumnes però no de 42 que es el que tenim en aquest moment. I, per tant, el què hem fet és incorporar un professor". El director va aprofundir. "El 2on. de batxillerat és un cus que té assignatures comunes, de modalitat i optatives. En les comunes, els 42 alumnes tindrà dos professors, per la qual cosa la ràtio serà de 21/22 alumnes, gairebé un luxe asiàtic a Terrassa tenim en compte com tenim la ESO i alguns cursos de primària. I per que fa a modalitat i optatives també hi ha aquest pro mig de 21/22 alumnes". El director va dir també que, amb aquesta radiografia, no s'han plantejat la necessitat d'obrir un nou grup, entre altres coses perquè hi ha vacants d'aquest curs a altres centres".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Xoc frontal entre dos turismes a la carretera de Castellar amb una persona atrapada
-
Terrassa
ERC vol traslladar les activitats comercials que hi ha en pisos a les plantes baixes
-
Terrassa
Les piscines de la ciutat s’omplen per fer front a la primera calorada de l’estiu
-
Terrassa
Nova flota d’ambulàncies a partir del 25 de juny
-
Terrassa
L'Ajuntament recorre al Suprem la sentència sobre els clients de Mina
-
Terrassa
Ciutadans i entitats ja poden proposar idees per renaturalitzar les rieres de Terrassa