ARA A PORTADA
Publicat el
19 de juliol de 2019 a
les 18:39
L'alcalde, Jordi Ballart, va visitar ahir el Campus d'estiu per a persones amb capacitats diverses que organitza el Servei d'Esports de l'Ajuntament al Club Egara, amb la col·laboració d'aquest club i el suport econòmic de l'Obra Social "la Caixa". El Campus, adreçat a persones de més de 8 anys afectades de discapacitat física, intel·lectual o sensorial, va començar el 2 de juliol i finalitzà ahir. Les 23 persones han pogut practicar diferents modalitats d'esport adaptat. A Ballart el van acompanyar el regidor d'Esports, Miguel Ángel Moreno; la regidora de Capacitats Diverses, Lluïsa Melgares; la de Salut, Mònica Polo, i representants del Club Egara i l'Obra Social "la Caixa".
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Xoc frontal entre dos turismes a la carretera de Castellar amb una persona atrapada
-
Terrassa
ERC vol traslladar les activitats comercials que hi ha en pisos a les plantes baixes
-
Terrassa
Les piscines de la ciutat s’omplen per fer front a la primera calorada de l’estiu
-
Terrassa
Nova flota d’ambulàncies a partir del 25 de juny
-
Terrassa
L'Ajuntament recorre al Suprem la sentència sobre els clients de Mina
-
Terrassa
Ciutadans i entitats ja poden proposar idees per renaturalitzar les rieres de Terrassa