Dues bales de palla tapades amb una lona van començar a cremar aquesta matinada a l'hípica Golden Horse, ubicada a Les Martines. Els Bombers van poder controlar el foc ràpidament i no es va escampar per enlloc més. Ni els cavalls ni cap persona han resultat ferides.
Pocs minuts abans de la una de la matinada, un veí de Les Martines va alertar els serveis d'emergència que observava unes flames des del seu domicili, al carrer de la Carena de Mas Bellver. Pensava que per la ubicació podia ser a una hípica de la zona i no es va equivocar. En arribar les unitats policials i els Bombers van veure que el foc s'havia iniciat a la zona on s'emmagatzema la palla, a l'exterior de la finca, a uns 50 metres d'una de les naus. Els Bombers van desplaçar set dotacions per les tasques d'extinció i hi van romandre tota la nit controlant el perímetre. De fet, aquest matí encara quedaven dues dotacions a la zona de l'incendi. A la zona també es va desplaçar la Policia Municipal, una ambulància i dues unitats de Mossos d'Esquadra.
Els propietaris de l'hípica asseguren que desconeixen què ha provocat les flames a les dues bales de palla. Expliquen que cap persona ni tampoc cap animal (hi ha al voltant de 30 cavalls) han patit ferides de cap mena ni han inhalat fum. Les instal·lacions de l'hípica no s'han vist afectades, amb la qual cosa, comenten que podran reprendre l'activitat sense problemes.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’agost de 2019 a les 13:43
Notícies recomenades
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa
-
Terrassa ERC reclama retirar Drets Humans a Junts per no sumar-se al suport a la flotilla solidària
-
Terrassa Taigua instal·la sensors al riu Llobregat per determinar la qualitat de l'aigua captada
-
Terrassa Dolors Frigola, nova presidenta de l’Observatori de l'Aigua de Terrassa
-
Terrassa El pessebre de Terrassa de 2025: més tradicional i petit