Una jove de 22 anys, veïna de Terrassa, va morir la matinada del diumenge en un accident de trànsit registrat en l'autopista C-16, a l'altura de la citada localitat vallesana, segons ha informat el Servei Català de Tránsit.
L'accident va tenir lloc en el quilòmetre 24 de la C-16 en direcció a Manresa. Amb aquesta víctima són 127 les persones que han mort aquest any en les carreteres interurbanes de Catalunya.
El succés es va produir sobre les cinc de la matinada quan, per causes que es desconeixen, el turisme en el qual viatjava sola la jove M.R.R., de 22 anys, va sortir de la via.
Al lloc de l'accident es van desplaçar vuit patrulles dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels bombers i dues ambulàncies del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Arran de l'accident, hi va haver restriccions de trànsit en la C-16 en el tram del sinistre fins a passades les vuit del matí.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de setembre de 2019 a les 10:27
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa inaugura el mural dedicat a Akira Toriyama
-
Terrassa
Èxit de la Festa de la Paella a la Maurina
-
Terrassa
Més de 300 persones al sopar solidari d’Oncolliga
-
Terrassa
Un alumni de l’Eseiaat rep un premi internacional per la seva tesi doctoral
-
Terrassa
Un incendi en un bloc de Les Fonts provoca una fuita d’aigua que afecta diversos pisos
-
Terrassa
Els premis Terrassenc de l'Any ja estan en mans de les seves guardonades