Es veia la fumera des de mitja Terrassa. Van cremar una hectàrea i mitja de matolls i arbres, i residus, i es van cremar set cotxes estacionats. L'espectacular incendi, que va motivar fins i tot l'ús de mitjans aeris dels bombers, es va declarar ahir a la tarda a Ca Jofresa.
Els serveis de emergències van saber del foc a les 2.45 de la tarda. No era un incendi dels habituals, de matoll en un descampat. Tenia més envergadura. Les flames havien pres en un barranc de Ca Jofresa, al costat del carrer de Montblanc, a uns metres de la zona esportiva.
Bombers de la Generalitat va mobilitzar quatre dotacions terrestres. Després, dos més. Poc després es van sumar a l'operatiu un parell de mitjans aeris. Les llengües de foc pujaven per un vessant i hi havia perill per a vehicles estacionats.
Almenys set cotxes van resultar danyats. De lluny es va sentir l'esclat de pneumàtics.
A les 4.20 de la tarda els bombers van considerar estabilitzat l'incendi. Les sis unitats terrestres es van dedicar a remullar els punts calents, els calius d'un incendi que va arrasar 1,5 hectàrees d'esbarzers i altra vegetació.
Hi havia edificis d'habitatges a prop però, segons Bombers de la Generalitat, no havia calgut confinar els veïns. Es recomanava, però, no sortir al balcó. Els bombers van seguir remullant la zona durant bona part de la tarda.
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 18 de setembre de 2019 a les 21:29
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa