La doctora Tania Estapé, psicooncòloga terrassenca de la Fundació Fefoc, ha estat escollida membre de la IPOS (Societat Internacional de Psicooncologia). Aquesta setmana passada s'ha ratificat la nova junta al congrés anual, enguany realitzat a Banff, Alberta, Canadà. L'especialista terrassenca ha estat assignada junt amb un altre professional com a membres representants a Europa dins la junta.
Durant el congrés, Tania Estapé ha presentat dues recerques de la Fefoc, una sobre l'ús d'internet en gent gran per canviar actituds negatives i per promocionar la prevenció i el diagnòstic precoç. L'altre treball analirza els problemes de les pacients supervivents de càncer de mama un cop finalitzat el tractament. També va presentar dos treballs sobre gent gran i càncer en llatinoamericans que viuen a Florida, recerca feta junt amb la Universitat del Sud de Florida.
Entre d'altres tasques, la doctora Tania Estapé és coordinadora del grup de treball de noves tecnologies en psicooncologia.
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’octubre de 2019 a les 11:01
Notícies recomenades
-
Terrassa
L’Abat Oliba rep llum verda per al grau de Medicina
-
Terrassa
El batec femení inspira el nou calendari de la cultura popular de Terrassa
-
Terrassa
Terrassa reivindicarà que “la cultura accessible és un dret” en el Dia de les Persones amb Discapacitat
-
Terrassa
Ja és aquí el "Golden Quarter": "abans presumíem del luxe i ara de les gangues"
-
Terrassa
El Govern adjudicarà l’informe d’estudis del tren orbital abans d’acabar l’any
-
Terrassa
Cap a una app per ordenar la càrrega i descàrrega