Un incendi va causar ahir intoxicacions a una persona i va cremar una botiga de vehicles per a discapacitats i cadires de rodes a la plaça d'Agustí Bartra, a Can Boada.
Els serveis d'emergències van rebre l'alerta a les 4.36 de la tarda. Pel que sembla, el foc va afectat bateries de liti i va prendre en altres elements del local.
Uns quinze minuts després del seu inici, ja estava extingit. Les primeres informacions parlaven de dues persones intoxicades, un home i una dona. Fonts dels serveis d'emergències van informar, una vegada tancada l'actuació, que l'home va resultar ilès. La dona, de 45 anys, sí va patir una intoxicació per inhalació de fums i va ser traslladada a MútuaTerrassa.
Bateries
Els bombers, que van enviar a la zona a cinc dotacions, van haver de sufocar l'incendi en les bateries amb una acció especial, sense aigua, per a evitar explosions i fuita d'àcid corrosiu. La intervenció va acabar a les 6.20 de la tarda.
Un altre incendi va provocar desperfectes a un local comercial divendres a la tarda al carrer dels Jocs Olímpics, prop de la plaça de Can Roca. Els bombers van extingir el foc mentre la Policia Municipal tallava el trànsit. L'incendi es va originar, possiblement, per la caiguda d'espurnes d'un quadre elèctric a unes caixes de cartró.
ARA A PORTADA

- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 28 d’octubre de 2019 a les 20:05
Notícies recomenades
-
Terrassa Les urgències traumàtiques centren la XVI Jornada d’Urgències Pediàtriques del CST
-
Terrassa Xavi Coral se separa de la seva parella televisiva: "Us trobarem molt a faltar"
-
Terrassa Aquestes són les activitats programades per a la Festa Major del barri de Torrent d'en Pere Parres
-
Terrassa El Social obre la convocatòria del “Terrassenc de l’Any” 2025
-
Terrassa MútuaTerrassa celebra la II Jornada de Seguretat dels Pacients amb les experiències pròpies com a eix central
-
Terrassa L’escola Auró salva el seu projecte musical