El portaveu del Partit Popular al Parlament de Catalunya, Santi Rodríguez, va fer dimecres a Terrassa una crida al vot popular "per dos motius: som l'única alternativa per desbloquejar la situació política i l'opció més solvent per fer front al nou horitzó econòmic".
Santi Rodríguez va passar per Terrassa acompanyat dels candidats populars per Barcelona Isaac Martínez i Xavi Cañigueral. S'hi van sumar membres del Partit Popular a la ciutat, liderats per la seva presidenta, Marta Giménez.
abaixar impostos
El portaveu parlamentari va defensar el vot al PP com la millor opció en un context de desacceleració econòmica. "Proposem abordar la situació abaixant impostos perquè la gent tingui més recursos, consumeixi més i així impulsar l'economia".
Rodríguez contraposa la proposta de retallada fiscal del PP "amb la proposta del PSOE i els seus socis de Podemos. També de l'alcalde de Terrassa -va dir- que per 2020 puja les ordenances fiscals. És un error i va contra el creixement econòmic".
Des del PP català veuen "que les enquestes milloren i ara el vot al PP és l'únic que garanteix un govern estable" a Madrid, amb Pablo Casado com a president de l'executiu espanyol.
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de novembre de 2019 a les 21:19
Notícies recomenades
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa
-
Terrassa ERC reclama retirar Drets Humans a Junts per no sumar-se al suport a la flotilla solidària
-
Terrassa Taigua instal·la sensors al riu Llobregat per determinar la qualitat de l'aigua captada
-
Terrassa Dolors Frigola, nova presidenta de l’Observatori de l'Aigua de Terrassa
-
Terrassa El pessebre de Terrassa de 2025: més tradicional i petit