Un vehicle d'Eco-Equip, empresa de municipal de neteja, va col·lidir dijous al matí amb un patinet elèctric a l'avinguda de Barcelona, a l'alçada del carrer de Sant Tomàs. Agents de la Policia Municipal van sol·licitar la presència d'una ambulància per traslladar al conductor del patinet a l'Hospital Universitari MútuaTerrassa. L'accident va ocórrer a les 7.50 del matí. Deu minuts després, la conductora d'un ciclomotor va resultar ferida en una cama
com a conseqüència d'un accident de trànsit a la plaça de la Tecnologia. Va ser traslladada per una ambulància a Mútua. A les nou del matí, el SEM va atendre una persona per un accident a la rotonda de la Dona. Al mateix indret va tenir lloc un altre accident de trànsit a les cinc de la tarda de dijous. Una dotació de la Policia Municipal va regular el trànsit fins que els vehicles van poder ser retirats de la calçada. Uns sanitaris van atendre els ferits.
Aquesta tarda la Plaça Vella acull la festa del 5è aniversari de la Terrassa Cooperativa. Entre les 15,30 h i les 22 h hi haurà venda i reciclatge de roba de segona mà, espectacle d'Angelina Jolín, concert de Paula Grande i, a les 20 h recital del grup Tribade.
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de novembre de 2019 a les 20:53
Notícies recomenades
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"
-
Terrassa
24 entitats ompliran la Plaça Vella per la 9a Fira d’Entitats de Salut
-
Terrassa
Reche valora l’èxit del control “in situ” als menjadors escolars
-
Terrassa
Terrassa participa a la Setmana Europea de Prevenció de Residus amb tres activitats
-
Terrassa
ERC reclama reactivar el Pacte de Salut i exigeix a la Generalitat complir els equipaments acordats el 2023
-
Terrassa
Deu places més a l’Andana durant les onades de fred