Van arribar a primera hora i van estar allà, al carrer de Roca i Roca, gairebé tot el matí. Agents del Cuerpo Nacional de Policía van desplegar ahir una macrobatuda a tres edificis de Terrassa, almenys, i en altres localitats del Vallès Occidental. Segons les primeres informacions, l'operatiu estava relacionat amb un delicte contra la salut pública, suposadament de tràfic de drogues.
A la tarda, l'operació encara seguia oberta, segons van confirmar fonts policials. Tot havia començat a primera hora del matí amb un dispositiu ampli. Es va veure a agents de paisà de la Policía Nacional al carrer de Roca i Roca, a pocs metres de la confluència amb la del Doctor Ferran, a Sant Pere Nord, a les vuit del matí.
Pel que sembla, havien entrat en una casa, el domicili d'un sospitós. Segons van explicar uns testimonis, els agents es van endur una persona detinguda.
Més indrets
La batuda es va dur a terme de manera simultània en dos llocs més de Terrassa i en altres localitats de Catalunya. En principi, a d'altres municipis del Vallès Occidental, a tenor de la informació policial que ha transcendit.
"Els primers policies han arribat a les vuit del matí. Anaven de paisà, però després hem vist cotxes patrulla", va apuntar un veí que va seguir part de l'actuació duta a terme al carrer de Roca i Roca. Allà, l'escorcoll va durar fins a última hora del matí. La policia no ha informat del balanç final de l'operació quant a nombre de detinguts o possible confiscació de material.
En l'operatiu desenvolupat a Terrassa van participar agents de la Policia Municipal en tasques de suport, sobretot de regulació del trànsit. En les investigacions han intervingut efectius del Cuerpo Nacional de Policía de les comissaries de Terrassa i de la població de Sant Adrià de Besòs.
ARA A PORTADA
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el
21 de novembre de 2019 a
les 22:04
Notícies recomenades
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dimecres 8 d'abril del 2026
-
Terrassa
Terrassa ensenya com fer tràmits en línia en sessions a les biblioteques
-
Terrassa
El simposi sobre el Trastorn Límit de la Personalitat de MútuaTerrassa celebra deu anys com a referent en salut mental
-
Terrassa
Terrassa rebrà més de 3 milions d'euros per a 34 dels seus centres educatius
-
Terrassa
Terrassa bolca les seves escoles en la candidatura de la Seu d’Ègara a la UNESCO
-
Terrassa
Vox Terrassa presentarà un recurs contra la sanció imposada als seus tres regidors