L'Associació Sanfilippo Barcelona, que va néixer a Terrassa l'any 2010, organitza aquest diumenge un "showroom" al Parc de Gernika, número 15, per recaptar fons que contribueixin a saber més d'aquesta malaltia tan minoritària.
L'associació posarà a la venda tota mena de peces de roba a 2, 3 i 5 euros per animar els ciutadans a contribuir en la investigació d'aquesta malaltia. Hi haurà jaquetes, camises, bosses, fulards i moltes coses més. Els assistents podran degustar també cava i pastes. L'espai d'exposició i venda de roba durarà tot el diumenge, entre les 10 i les 20 hores.
L'Associació Sanfilippo Barcelona és una entitat que lluita per millorar la qualitat de vida dels nens que pateixen aquesta malaltia i per trobar una cura. La malaltia de Sanfilippo és degenerativa i mortal. La falta d'un enzim en l'organisme fa que el cos no degradi cadenes llargues de molècules de sucre. Aquestes substàncies s'acumulen al cervell, es tornen tòxiques i acaben matant totes les cèl·lules.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de novembre de 2019 a les 20:48
Notícies recomenades
-
Terrassa L’aigua es pensa des de l’aula: “Aquí s’ha fet bona feina”
-
Terrassa Jornada d'immunoal·lèrgia i pneumologia pediàtrica a MútuaTerrassa
-
Terrassa Protecció Civil recorda que l'alerta als mòbils prevista per a demà s'ha ajornat al 3 de novembre
-
Terrassa Les obres de la Rambleta, pendents de l’informe de Residus
-
Terrassa Fiscalia pregunta pel desplegament de la ZBE
-
Terrassa Mor Mateu Mas, advocat i el col·legiat exercent de més edat