L'Associació Sanfilippo Barcelona, que va néixer a Terrassa l'any 2010, organitza aquest diumenge un "showroom" al Parc de Gernika, número 15, per recaptar fons que contribueixin a saber més d'aquesta malaltia tan minoritària.
L'associació posarà a la venda tota mena de peces de roba a 2, 3 i 5 euros per animar els ciutadans a contribuir en la investigació d'aquesta malaltia. Hi haurà jaquetes, camises, bosses, fulards i moltes coses més. Els assistents podran degustar també cava i pastes. L'espai d'exposició i venda de roba durarà tot el diumenge, entre les 10 i les 20 hores.
L'Associació Sanfilippo Barcelona és una entitat que lluita per millorar la qualitat de vida dels nens que pateixen aquesta malaltia i per trobar una cura. La malaltia de Sanfilippo és degenerativa i mortal. La falta d'un enzim en l'organisme fa que el cos no degradi cadenes llargues de molècules de sucre. Aquestes substàncies s'acumulen al cervell, es tornen tòxiques i acaben matant totes les cèl·lules.
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de novembre de 2019 a
les 20:48
Notícies recomenades
-
Terrassa
Multes de 1.200 i 600 euros als regidors de Vox
-
Terrassa
Terrassa activa el ban de prevenció d’incendis forestals fins al 15 d’octubre
-
Terrassa
Ajusten els horaris de la Línia 3 d’autobús per millorar la puntualitat i la freqüència de pas
-
Terrassa
Menys d’una de cada deu alumnes de robòtica a la UPC de Terrassa és una noia
-
Terrassa
Surt a licitació el nou aulari modular al complex dels Bellots per 445.000 euros
-
Terrassa
Pla d’usos per al futur de la Masia de Can Falguera