És "un pas endavant amb un espai ecologista crític", per "donar resposta, plantar cara, imaginar com podem transitar cap a una ciutat ecològicament més justa". Amb aquesta carta de presentació s'estrena demà a Terrassa l'assemblea ecologista la Paparola.
Serà a partir de les 12 al Vapor ros, al número 13 del carrer del Racó. El col·lectiu ha organitzat un vermut-presentació que començarà amb l'exposició del projecte i continuarà amb una xerrada-debat a la que hi participaran membres de la plataforma Granollers en Transició. Un membre de l'entitat explicarà quin moviment estan plantejant a la capital del Vallès oriental i com s'estan organitzant.
L'acte de presentació inclou un mapeig col·lectiu de conflictes ambientals a la ciutat amb l'objectiu de "començar a posar-nos mans a l'obra i identificar elements crítics i estratègics de la ciutat". La sessió, que compta amb la col·laboració de la Plataforma en Defensa del Vapor Ros, tindrà música en directe a càrrec de Mar i Bruna.
ARA A PORTADA
Publicat el 29 de novembre de 2019 a les 21:18
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa inaugura el mural dedicat a Akira Toriyama
-
Terrassa
Èxit de la Festa de la Paella a la Maurina
-
Terrassa
Més de 300 persones al sopar solidari d’Oncolliga
-
Terrassa
Un alumni de l’Eseiaat rep un premi internacional per la seva tesi doctoral
-
Terrassa
Un incendi en un bloc de Les Fonts provoca una fuita d’aigua que afecta diversos pisos
-
Terrassa
Els premis Terrassenc de l'Any ja estan en mans de les seves guardonades