El líder del PSC, Miquel Iceta, ha defensat aquest dijous que cal ser "especialment discrets i curosos" en les negociacions amb ERC per aconseguir que la investidura del socialista Pedro Sánchez arribi a bon port. En una entrevista a la Cadena Ser, Iceta s'ha mostrat optimista en relació amb el desenllaç de les converses, però no ha volgut donar per fet l'acord.
Aquesta cautela arriba després que ahir dimecres els republicans expressessin el seu malestar per unes declaracions en què consideraven que Sánchez donava per fet que facilitarien la seva investidura. El líder de PSC ha subratllat la "sinceritat" amb què Sánchez busca un acord, i ha assegurat que està intentant "complir amb el mandat de la ciutadania", que el 10 de novembre va apostar per un Govern "progressista" i pel "diàleg" a Catalunya.
Sobre el conflicte català, Iceta ha admès que no es resoldrà "a curt termini", però ha ressaltat que l'important és "anar arribant a punts de trobada". "És l'inici d'un camí en el qual, a més, no només s'hauran de trobar PSOE i ERC, sinó molts altres", ha resolt.
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de desembre de 2019 a
les 12:50
Notícies recomenades
-
Terrassa
El simposi sobre el Trastorn Límit de la Personalitat de MútuaTerrassa celebra deu anys com a referent en salut mental
-
Terrassa
Vox Terrassa presentarà un recurs contra la sanció imposada als seus tres regidors
-
Terrassa
Rodalies recupera l'oferta de l'R4 entre Sant Vicenç de Calders i Terrassa
-
Terrassa
Terrassa es manté en zona d’habitatge tensionat
-
Terrassa
Liciten les obres per urbanitzar la placeta de Banyoles
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dimarts 7 d'abril del 2026