25 delegats locals al 14è congrés del PSC

Publicat el 13 de desembre de 2019 a les 11:12
L'agrupació local del PSC estarà present en el 14è congrés dels socialistes, que se celebra des d'ahir i fins demà a Barcelona. L'agrupació egarenca serà representada per una àmplia delegació en la que hi serà present el lider dels socialistes a la ciutat, Alfredo Vega i altres regidors i regidores i militants del partit. En total, el municipi participarà al congrés amb 25 delegats, 12 observadors i 5 persones convidades. Els representants de Terrassa participaran en les diferents comissions de treball que s'han organitzat dins el mateix congrés i prendran part en tots els debats que han d'acabar configurant el programa marc del PSC per als propers quatre anys.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google