Res havia aconseguit fins ara posar fi a les tedioses o tenses reunions i juntes de comunitats de propietaris. La crisi del coronavirus va portar ahir al Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona i Lleida a recomanar als veïns de Catalunya que posposin les seves reunions atenent a la prioritat de frenar l'avanç del coronavirus i no saturar els serveis sanitaris.
El col·legi és dirigeix en especial a les zones de major risc de contagi, on proposa que les comunitats fixin una nova data més endavant per les juntes de propietaris als immobles.
La mesura, diu, es fa necessària atès que els administradors de finques col·legiats "han vist impossible fer efectives les recomanacions" realitzades aquests dies per les autoritats sanitàries, entre les quals figuren la de mantenir una distància recomanada d'un metre com a mínim entre les persones, així com impedir el contacte directe entre veïns i veïnes. Donat que a les reunions i juntes comunitàries no sempre es disposa de l'espai per respectar aquestes distàncies, la proposta és suspendre-les fins que se superi la fase d'alerta per coronavirus.
El Col·legi d'Administradors de Finques de Barcelona i Lleida s'ha ofert a col·laborar amb la conselleria de Salut en aquesta crisi, donada la seva vinculació directa amb els veïns i veïnes.
ARA A PORTADA
-
Més de 3.000 quilòmetres amb una bicicleta càmper per tota la península: “Tinc la necessitat de sentir-me viu” Arnau Fort
-
-
-
Terrassa projecta assolir els 10.000 habitatges assequibles l'any 2031 per frenar l'emergència residencial Pilar Màrquez
-
Can Boada tornarà a lluir l’esperit medieval amb més activitats i més aposta pel comerç que mai Arnau Fort
Publicat el
12 de març de 2020 a
les 21:12
Notícies recomenades
-
Terrassa
MútuaTerrassa aborda la prevenció de les infeccions protètiques en una nova Jornada d’Asèpsia
-
Terrassa
Els “Dijous de Mútua” posen el focus en la humanització de l’atenció sanitària
-
Terrassa
L’Escola Pia Terrassa celebrarà una gran trobada d’ALUMNIS en el marc dels seus 125 anys d’història
-
Terrassa
PSC i ERC reclamen una solució consensuada per a la plaça de Rosa Mora
-
Terrassa
El PSC acusa el govern de "falta de previsió" amb el menjador escolar i exigeix més control en el nou contracte
-
Terrassa
La Cecot comunica el condol per la mort de Joan Antoni Pujals i Vallhonrat, figura central en la fundació de l’entitat