L'Ajuntament, a través del Servei d'Educació, va iniciar ahir la distribució a domicili de material escolar bàsic a infants de la ciutat que el necessiten per poder continuar l'educació des de casa. Aquesta tramesa està previst que arribi a uns 600 nens i nenes de la ciutat que actualment es troben cursant Educació Primària. Aquests lots bàsics contenen una llibreta, un bolígraf, un llapis i colors.
Aquesta acció s'emmarca en una proposta del Servei d'Educació de l'Ajuntament de Terrassa per complementar les que ja s'estan duent a terme des del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya, amb l'objectiu que la totalitat dels infants de la ciutat tinguin material escolar a l'abast per poder seguir el curs des de casa.
L'assignació d'aquests lots s'ha realitzat arran de la detecció de les necessitats que dels centres educatius de la ciutat han transmès a l'Ajuntament.
Els alumnes catalans van "tornar" a l'escola després de les "vacances" de Setmana Santa el passat dia 14 i hi van fer de manera virtual. En concret, els alumnes que van tornar a les classes el passat dimarts són els de segon cicle d'educació infantil, primària, ESO, batxillerat i formació professional. Ho van fer després d'exactament un mes i un dia sense activitat docent, tot i que algunes escoles l'havien mantingut malgrat el confinament.
Avaluable
La docència fins a final de curs, malgrat ser per via telemàtica, serà igualment avaluable, si bé Educació demana que es revisin els criteris d'avaluació per personalitzar-los i adaptant-los a les limitacions formatives i personals amb què s'hagi trobat cada alumne.
Igualment, els equips directius de les escoles han hagut de tornar a definir i planificar les qualificacions de l'últim trimestre educatiu. El departament d'Educació insisteix en el fet que d'acord amb la situació excepcional, els membres de l'equip directiu dels centres hauran de vetllar perquè els nous criteris s'ajustin a les circumstàncies i que aquests es comunicaran a les famílies.w
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’abril de 2020 a les 20:52
Notícies recomenades
-
Terrassa Dolors Frigola, nova presidenta de l’Observatori de l'Aigua de Terrassa
-
Terrassa Una família de Terrassa guanya 100.000 euros en un concurs d'Antena 3
-
Terrassa Volen garatges als baixos buits del carrer Ample
-
Terrassa Terrassa recorda l’1-O amb un clam contra la repressió
-
Terrassa A la venda part de la Casa Soteras, antic Banc de Terrassa
-
Terrassa Falten ramaders al parc de Sant Llorenç: "No ho he deixat pels diners, ho he fet per la gent"