El nombre de pacients que han donat positiu a la prova del coronavirus i que estan sent atesos als centres sanitaris de Terrassa és de 235, un total de 18 menys que ahir, pel que es manté a la baixa la incidència de la Covid-19 a la ciutat.
A les UCI hi ha 20 pacients, els mateixos que ahir i els ingressats a planta son ja 204 la més baixa d'ença que es va començar a donar informació estadística sobre la malaltia a la ciutat (229 el dia 24 de març). Les altes són ja de 1093 i les defuncions pujen a 271, tres més que ahir.
A partir de demà només publicarem la gràfica que acompanya aquestes linies setmanalment. El Consorci Sanitari només facilitarà informació una vegada a la setmana. Diari de Terrasa oferirà les dades de que disposi diàriament si Mútua manté la seva línia informativa.
ARA A PORTADA
Publicat el 30 d’abril de 2020 a les 21:39
Notícies recomenades
-
Terrassa Dolors Frigola, nova presidenta de l’Observatori de l'Aigua de Terrassa
-
Terrassa Una família de Terrassa guanya 100.000 euros en un concurs d'Antena 3
-
Terrassa Volen garatges als baixos buits del carrer Ample
-
Terrassa Terrassa recorda l’1-O amb un clam contra la repressió
-
Terrassa A la venda part de la Casa Soteras, antic Banc de Terrassa
-
Terrassa Falten ramaders al parc de Sant Llorenç: "No ho he deixat pels diners, ho he fet per la gent"