La consellera de Salut, Alba Vergés, veu "complicat" que la ciutat de Barcelona i la seva àrea metropolitana entri en la fase 1 del desconfinament el proper 11 de maig, sobretot per la gran mobilitat de persones que es registra en tota aquesta zona.
Les regions que considera que podran entrar a la fase 1 són les de Tarragona, Terres de l'Ebre, Lleida, Aran i Pirineu i Girona, ha indicat avui dilluns en una entrevista a Catalunya Ràdio.
Ha reiterat que el Ministeri de Sanitat "no posarà pegues, ho van veure bé ahir" a gestionar el desconfinament per regions sanitàries a Catalunya i no per províncies, en la reunió bilateral que va mantenir ahir amb el ministre de Sanitat, Salvador Illa
Vergés veu "complicat" que Barcelona i l'àrea metropolitana entri en la fase 1 el proper 11 de maig
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de maig de 2020 a les 13:52
Notícies recomenades
-
Terrassa
Troben 18 senglars més morts per pesta porcina africana
-
Terrassa
Cada egarenc gasta 12,96 euros en el sorteig de Reis
-
Terrassa
La Cavalcada de Reis, en directe: Ses Majestats ja són a Terrassa
-
Terrassa
Envia'ns una fotografia amb els teus regals de Reis!
-
Terrassa
Una tradició nova que vol aportar festa i reivindicar el paper dels animals a la cultura
-
Terrassa
Prudència i esperança a la comunitat veneçolana de Terrassa: "No hi ha reconstrucció sense cohesió social"