Tal i com havia anunciat el programa, els concursants d'"Operación Triunfo" ja han entrat de nou a l'Acadèmia per encarar la recta final del programa, després que TVE en suspengués l'emissió el 16 de març passat a causa del coronavirus.
Anajú, Bruno, Eva, Flavio, Gèrard, Hugo, Maialen, Nia i Samantha hi han arribat aquesta tarda, passades les 18 hores. L'Acadèmia, recordem, està situada al Parc Audiovisual de Catalunya, a Terrassa, des d'on s'emet el programa.
Els "triunfitos" reprendran així les seves classes i també la preparació de les gales (en queden quatre per conéixer el guanyador final). La primera gala s'emetrà a La 1, la nit de dimecres vinent.
ARA A PORTADA
Publicat el
13 de maig de 2020 a
les 18:15
Notícies recomenades
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dimecres 8 d'abril del 2026
-
Terrassa
Terrassa ensenya com fer tràmits en línia en sessions a les biblioteques
-
Terrassa
El simposi sobre el Trastorn Límit de la Personalitat de MútuaTerrassa celebra deu anys com a referent en salut mental
-
Terrassa
Terrassa rebrà més de 3 milions d'euros per a 34 dels seus centres educatius
-
Terrassa
Terrassa bolca les seves escoles en la candidatura de la Seu d’Ègara a la UNESCO
-
Terrassa
Vox Terrassa presentarà un recurs contra la sanció imposada als seus tres regidors