El cap de setmana ha començat la campanya de prevenció d'incendis forestals d'un estiu que va començar ahir mateix. La tinenta d'alcalde de l'Ajuntament de Terrassa, Lluïsa Melgares va acompanyar els equips de les ADF terrassenques en el primer cap de setmana de campanya.
Aquest any s'ha iniciat l'estiu amb un cert optimisme en relació a la campanya contra els incendis forestals degut a que les pluges de la primavera han hidratat força els boscos de la comarca.
Tot i així, les autoritats alerten contra la relaxació, ja que qualsevol imprudència pot provocar una situació d'emergència.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de juny de 2020 a les 09:03
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"