Canal Terrassa ofereix, al llarg de tot el cap de setmana, el seguit d'actes que formen la Festa Major Confinada, alguns també retransmesos per la Ràdio Municipal de Terrassa i les xarxes socials. La programació comença amb l'acte (virtual) estelar: el debat "Història sobre la nostra Festa Major", amb representants dels grups de cultura popular, avui, de sis de la tarda a vuit del vespre. A les deu de la nit està prevista una altra actuació en "streaming" del cicle solidari "Terrassa Vibra a l'hospital", protagonitzada per la cantant Mabel Flores. A les 10.30 de la nit, s'emetran imatges d'arxiu de correfocs de diverses festes majors. I a les 11, una altra sessió de "Terrassa Vibra a l'hospital", en aquest cas a càrrec del grup Doctor Prats.
Diumenge s'oferiran les gravacions del Seguici i l'exhibició castellera de la Festa Major de l'any passat (a les 9.45 del matí i les 12.30 de la tarda). A més, a les 11.15 hi haurà un Ball de Plaça enregistrat, amb els membres del consistori i l'Esbart Egarenc, a diferents espais emblemàtics de la ciutat.
A les dotze del migdia es retransmetrà la Tocada de Gralles, i a les cinc de la tarda, el recital "Homenatge a Josep Freixas i Vivó", per Ingrid Cusidó.
ARA A PORTADA
-
Roben a nou parades de la Fira de Santa Llúcia de Terrassa: "No sabem on era el vigilant" Joan Muñoz
-
Un animal de grans dimensions obliga a restringir la circulació ferroviària entre Terrassa i Sabadell Laura Massallé
-
-
-
La grip es dispara amb el doble de casos respecte la setmana passada, i Terrassa reacciona Arnau Fort
Publicat el 03 de juliol de 2020 a les 21:53
Notícies recomenades
-
Terrassa
Amnistien un jove de Terrassa acusat d'agredir membres de Jusapol en una manifestació del 2018
-
Terrassa
Dos inspectors i 18 agents se sumaran a la Policia Municipal de Terrassa
-
Terrassa
El lateral del camí de Can Gonteres queda llest
-
Terrassa
Operatiu de vigilància a Can Parellada per blindar Terrassa davant la pesta porcina africana
-
Terrassa
Pimec Joves Vallès Occidental i FADAM recullen joguines per a infants amb càncer
-
Terrassa
Terrassa porta el Nadal als districtes amb l'encesa dels arbres