Divendres es va produir un espectacular accident al carrer Amposta de Terrassa, a la zona del Camp del Roure. A l'accident es van veure implicats dos turismes, un Seat Ateca, que va quedar bolcat sobre un costat amb el seu conductor atrapat i un Citroen Saxo al que no es van produir ferits.
No se saben les circumstàncies exactes de l'accident, però el conductor del Seat, que va quedar atrapat pel cinturó de seguretat a dintre del vehicle va haver de ser rescatat pels Bombers de la Generalitat que es van personar amb tres dotacions. El conductor atrapat va ser posteriorment atès pel Servei d'Emergències Mèdiques (SEM); havia estat víctima d'una hipoglucèmia, però no se sap si va ser abans o després de l'accident.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juliol de 2020 a les 13:15
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa