El 44% dels pares i mares espanyols reconeix que enguany canviarà l'habitual menjador escolar per altres opcions com menjar a casa. Per part seva, el 9% afirma que els seus fills abans no anaven al menjador i ara sí que el faran, i el 47% restant indica que no canviarà res, segons un estudi de Deliveroo.
Una altra dada reveladora de l'estudi és que el 63% dels espanyols reconeix gastar entre 100 i 150 euros al mes en l'alimentació de cadascun dels seus fills en edat escolar. Un 10% indica que gasta més de 200 euros al mes per fill i un altre 10% afirma que gasta menys de 100 euros. D'ells, els que més gasten en alimentació són els pares i mares de fills entre 1 i 4 anys.
menjar equilibrat
El 50% dels pares afirma intentar que cada dia els seus fills portin un menjar equilibrat i de forma organitzada a l'esbarjo. Només el 8% afirma que no el preocupa massa aquest assumpte. A més, 4 de cada 10 destina entre un 20% i un 60% de la despesa mensual a l'alimentació a l'hora de l'esbarjo. Aquesta, sol estar composta d'un entrepà (69%), fruita (61%) o un suc o llet (46%).
Deliveroo també ha preguntat per la possibilitat d'incloure en la seva planificació el fet de demanar menjar a domicili si es tractés d'un pack saludable i de baix cost. El 43% dels pares i mares ho faria ocasionalment, sobretot en moments especials com a aniversaris o altres dates assenyalades, mentre que el 30% d'ells ho triaria molt sovint.
ARA A PORTADA
-
-
L’Ajuntament ja estudia com invertir els 3 milions d’euros per a la millora d’escoles públiques Redacció
-
"El nostre tresor és el comerç local": la segona Fira Pirata del Roc Blanc amplia les activitats familiars Pilar Màrquez
-
Terrassa es bolca en la quarta Magic Line per investigar la histiocitosi: "Cada pas compta" Pilar Màrquez
-
50 anys acostant la cultura a l’escola: “Cap infant hauria de quedar-se sense anar al teatre” Arnau Fort
Publicat el
31 d’agost de 2020 a
les 20:51
Notícies recomenades
-
Terrassa
Aquestes són les colles que formen part de la cultura popular de Terrassa
-
Terrassa
La violència masclista a Terrassa tanca l’any 2025 a la baixa amb 818 denúncies
-
Terrassa
Miqui Giménez guanya el Premi Crítica Serra d'Or 2026: “Tant de bo mai parem de cantar als nens i a les nenes”
-
Terrassa
Defuncions a Terrassa: les cerimònies del dijous 9 d'abril del 2026
-
Terrassa
Miquel Sureda, professor de l'Eseiaat: “L’Artemis II ens permet recuperar la fascinació per l’espai”
-
Terrassa
Un mes per evitar el sacrifici dels porcs de La Muntanyeta: "Vaig com boja buscant llocs, no hi ha places per a tots"