Els establiments del centre de Terrassa posen avui a disposició dels clients articles amb interessants descomptes en una nova edició del Fora Stocks. És una proposta, organitzada per l'associació comercial Terrassa Centre, que de fet ja va començar ahir divendres.
Des de l'entitat expliquen que el coronavirus ha obligat a endarrerir fins a inicis de setembre la celebració del Fora Stocks d'estiu, que tradicionalment té lloc a finals de juliol. El Fora Stocks s'organitza dues vegades l'any, coincidint amb les temporades d'hivern i d'estiu, i té com a principal pol d'atracció les carpes que molts comerços munten a la Plaça Vella.
ajuda
En aquesta ocasió, a causa de la pandèmia, en lloc de muntar carpes al carrer, els estocs es troben als establiments associats, i també a l'antic "Espai Teixidors", situat al Raval de Montserrat, número 13. El president de Terrassa Centre, Xavier Linares, indica que "el Fora Stocks és una bona iniciativa per generar moviment i dinamisme comercial al centre de Terrassa", a més d'esperar que "pugui ajudar, especialment, aquells establiments que durant el confinament van haver de tancar més dies".
Des de Terrassa Centre estimen que el bon temps previst per a aquest dissabte animi les vendes en el dia més fort del Fora Stocks.
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de setembre de 2020 a les 20:29
Notícies recomenades
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa La més gran de les beceroles
-
Terrassa CARRERS DE TERRASSA | De la nissaga del que va crear l’Aurora
-
Terrassa “A l’estiu, la ciutat no queda del tot buida”
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: La Ràpita, Seül i la República Dominicana