El nou conseller d'Interior, el terrassenc Miquel Sàmper, ha continuat la ronda de contactes que està mantenint amb diferents organismes que depenen del seu departament i s'ha reunit amb responsables de Protecció Civil, el Servei Català de Trànsit (SCT), el Telèfon d'emergències 112 i l'Administració de la Seguretat.
Segons un comunicat d'Interior, durant la trobada Sàmper ha animat el gabinet de direcció de la conselleria a seguir treballant per oferir el millor servei possible a la ciutadania en relació a la gestió de la seguretat i les emergències a Catalunya.
Hi han assistit, entre d'altres, la directora general de Protecció Civil, Isabel Ferrer; el director de l'SCT, Juli Gendrau; el director general de la Direcció General de l'Administració de la Seguretat, Jordi Jardí, i el director del Centre d'Atenció i Gestió de Trucades d'Urgències 112, Joan Delort. Sàmper va assumir el càrrec la setmana passada.
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de setembre de 2020 a les 20:13
Notícies recomenades
-
Terrassa
Terrassa adjudica la redacció del pla per transformar les rieres
-
Terrassa
El pòster del 3 de 10 descarregat, amb el Diari de Terrassa
-
Terrassa
Marc Ribas sacseja la cuina amb la seva nova xarcuteria: "Un lloc amb actitud gamberra, autèntica i orgullosament de pagès"
-
Terrassa
LaFACT impulsa el català i l'empoderament de les dones amb dos nous projectes intergeneracionals
-
Terrassa
Com vas viure la mort de Franco?: “Va ser com si s’hagués mort un gos”
-
Terrassa
Quan el paper va dictar el dol de tota una ciutat: "Murió el Caudillo"