Catalunya ha notificat 787 nous casos de coronavirus confirmats amb proves PCR i tres morts en les últimes 24 hores, amb un lleuger augment del nombre de persones ingressades i de pacients a les UCI dels hospitals.
Segons les dades facilitades pel departament de Salut de la Generalitat a la pàgina web dadescovid.cat, en les últimes 24 hores s'han detectat 787 nous contagis, quan ahir van ser 1.328, i el nombre de persones mortes ha passat de catorze a tres.
No obstant això, les persones malaltes ingressades han pujat lleugerament de 792 d'ahir a 795 avui als hospitals catalans, dels quals 135 (+5) estan a les unitats de cures intensives (UCI).
El risc de rebrot ha baixat una mica, passant de 157,03-154,31, segons Salut, un descens molt lent però constant des de fa dies.
El total de persones contagiades a Catalunya des de l'inici de la pandèmia confirmades amb proves PCR s'eleva a 124.789, segons les dades facilitades per Salut, mentre que el total incloent totes les proves ascendeix a 148.349 des del març passat.
Pel que fa a les persones que han mort a Catalunya per la Covid-19, la xifra s'eleva a 13.176, tres més en les últimes hores.
D'aquests morts a causa de la pandèmia, 4.178 han estat persones grans que vivien en residències geriàtriques, els mateixos que els comptabilitzats fins ahir.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de setembre de 2020 a les 11:30
Notícies recomenades
-
Terrassa
Troben 18 senglars més morts per pesta porcina africana
-
Terrassa
Cada egarenc gasta 12,96 euros en el sorteig de Reis
-
Terrassa
La Cavalcada de Reis, en directe: Ses Majestats ja són a Terrassa
-
Terrassa
Envia'ns una fotografia amb els teus regals de Reis!
-
Terrassa
Una tradició nova que vol aportar festa i reivindicar el paper dels animals a la cultura
-
Terrassa
Prudència i esperança a la comunitat veneçolana de Terrassa: "No hi ha reconstrucció sense cohesió social"