ARA A PORTADA
Publicat el
20 de novembre de 2020 a
les 04:00
Meritxell Lluís, portaveu de JxT, va expressar ahir la preocupació del seu grup per la direcció de serveis de Policia Municipal, després que Emília Andreu, fins ara directora de Serveis Territorials i Seguretat, s'incorpori a l'àrea de Serveis Econòmics i Bon Govern. El cos està immers en un procés de renovació organitzativa i digitalització. A més, hi ha pendents temes com "la traçabilitat de les multes i la modernització de la centraleta de trucades", va apuntar Lluís. La mateixa Andreu va respondre els dubtes de la regidora. La tècnica es va incorporar a la direcció de serveis de la Policia Municipal coincidint amb la baixa de Jordi Herrera i, fins a l'estiu de 2020, ha comptat amb el suport d'un altre tècnic municipal, Josep Miquel Colomer. "He demanat continuar fins al gener per acabar el treball de l'organització del cos", va explicar ahir Emília Andreu. A principis d'any, el govern valorarà la tornada d'Herrera o bé un nou relleu al càrrec.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Xoc frontal entre dos turismes a la carretera de Castellar amb una persona atrapada
-
Terrassa
ERC vol traslladar les activitats comercials que hi ha en pisos a les plantes baixes
-
Terrassa
Les piscines de la ciutat s’omplen per fer front a la primera calorada de l’estiu
-
Terrassa
L'Ajuntament recorre al Suprem la sentència sobre els clients de Mina
-
Terrassa
Ciutadans i entitats ja poden proposar idees per renaturalitzar les rieres de Terrassa
-
Terrassa
Els Minyons tornen al bressol de la colla amb una actuació a Can Torres