Pel que es veu, només els coloms semblen contents de disposar d'un abeurador a l'abast del pic. Els coloms, i alguns gossos que aprofiten un descuit dels seus amos per a donar llepades en el toll. Però ni els veïns ni els vianants comprenen què passa en aquestes canonades del carrer de Joaquim de Paz, en el Centre, de les quals raja aigua al carrer des de fa uns quants dies.
Segons veïns de la zona, la fuita d'aigua es va iniciar fa més d'una setmana. Uns altres asseguren que un operari va intentar arreglar dies enrere l'avaria, però el líquid no para de sortir. Ahir a la tarda la fuita continuava.
El bassal neix entre els números 62 i 64 del carrer de Joaquim de Paz, a pocs metres de la cantonada amb el carrer de García Humet. Residents en la zona asseguren que han alertat diverses vegades l'Ajuntament i es lamenten de la quantitat de litres d'aigua perduts.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de novembre de 2020 a les 21:02
Notícies recomenades
-
Terrassa
Aprovada la renovació de l’asfaltat als polígons
-
Terrassa
El Vapor de Reis esclata d’èxit amb llargues cues
-
Terrassa
Troben 18 senglars més morts per pesta porcina africana
-
Terrassa
Cada egarenc gasta 12,96 euros en el sorteig de Reis
-
Terrassa
La Cavalcada de Reis, en directe: Ses Majestats ja són a Terrassa
-
Terrassa
Envia'ns una fotografia amb els teus regals de Reis!