El grup municipal del PSC presenta al ple ordinari de divendres un paquet de cinc propostes de resolució. Entre elles, una en la que demana al govern de Jordi Ballart que escolti tots els barris de la ciutat quan programi ampliacions de línies de bus com la de Can Parellada. "Demanem que no es facin anuncis a través de xarxes socials o en visites, sinó que es faci un procés participatiu perquè tothom hi pugui jugar i que cap entitat tingui més avantatges que una altra", va dir ahir el portaveu socialista Marc Armengol.
Els socialistes també porten al ple la pròrroga del conveni Terrassa Aposta per l'Ocupació, signada per l'Ajuntament de Terrassa i la Cecot a principi de mes. El grup no entén "que no hi sigui la part social" i reclamen la incorporació dels sindicats al pacte perquè "si no sumem -afirma Alfredo Vega, president del grup socialista-, difícilment arribarem als nostres objectius".
L'execució del programa Barris sostenibles, la proposta d'organitzar un procés de debat sobre el futur de les rieres i la demanda d'un pla de prevenció de l'assetjament escolar, completen les propostes socialistes al ple de novembre.
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de novembre de 2020 a les 17:15
Notícies recomenades
-
Terrassa Junts es defensa de les crítiques d'Esquerra i reitera el suport als drets humans i a Palestina
-
Terrassa MútuaTerrassa impulsa la Setmana Mundial de la Lactància Materna amb activitats a les biblioteques i centres de salut
-
Terrassa El Bitxo del Torrent Mitger celebra 40 anys amb 40 enceses a la Trobada de Bestiari de Can Roca
-
Terrassa Els Minyons de Terrassa celebren “El Vespreig Minyó” amb la presentació de la nova samarreta
-
Terrassa El dermatòleg de Terrassa Ramon Grimalt, entre els investigadors més citats, segons la Universitat d'Stanford
-
Terrassa Biblioteques Sense Fronteres pels drets de les dones a Terrassa