ARA A PORTADA
Publicat el
28 de novembre de 2020 a
les 04:00
L'Hospital de MútuaTerrassa tenia ahir 66 pacients amb la Covid-19 a planta (un menys que dimecres) i el del Consorci Sanitari de Terrassa (CST), 36 (tretze menys que dimecres). Quant a les persones ingressades a l'UCI, MútuaTerrassa tenia ahir set (una menys que dimecres) i cinc a la Unitat de Semicrítics (dos menys), mentre que l'Hospital del CST tenia ahir nou pacients a l'UCI (un més que dimecres). Amb relació amb les hospitalitzacions domiciliàries per la Covid-19, les xifres es mantenen en els dos hospitals respecte a les de dimecres: sis pacients per part de MútuaTerrassa i sis també per part del CST. En l'àmbit de tot Catalunya, ahir el nombre de persones hospitalitzades per la Covid-19 era de 1.748, de les quals un total de 472 eren a l'UCI.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google
Notícies recomenades
-
Terrassa
Xoc frontal entre dos turismes a la carretera de Castellar amb una persona atrapada
-
Terrassa
ERC vol traslladar les activitats comercials que hi ha en pisos a les plantes baixes
-
Terrassa
Les piscines de la ciutat s’omplen per fer front a la primera calorada de l’estiu
-
Terrassa
Nova flota d’ambulàncies a partir del 25 de juny
-
Terrassa
L'Ajuntament recorre al Suprem la sentència sobre els clients de Mina
-
Terrassa
Ciutadans i entitats ja poden proposar idees per renaturalitzar les rieres de Terrassa