L'Ajuntament de Terrassa va començar el passat dijous els treballs de desbrossada de vegetació adventícia i arbustiva i també la recollida dels residus que s'han acumulat a la ronda de Ponent i l'avinguda del Vallès, dos dels principals eixos de comunicació de la ciutat. Aquestes actuacions es perllongaran durant dues setmanes.
El pla municipal inclou també la retirada de vegetació arbustiva en una franja de dos metres dins la llera de la riera del Palau per evitar que aquesta envaeixin les voreres i les calçades laterals.
Carrers adjacents
A més de treballar en les vies principals, també s'actuarà en carrers adjacents tant a l'avinguda del Vallès com a la ronda Ponent. D'aquesta manera, es netejaran algunes zones i solars que, en ser terrenys sense ús, han vist créixer de manera espontània la seva vegetació, especialment arran del confinament decretat per la pandèmia de la Covid-19.
Prèviament a aquesta actuació, ja s'han executat, en les darreres dues setmanes, els treballs de neteja de la cuneta de recollida d'aigües pluvials per sota la via de Renfe a la ronda de Ponent, tasca que inclou el re-perfilat del talús superior a aquesta i que evitarà la caiguda de terres a l'esmentada cuneta i la vorera que uneix els barris de Can Boada i la Maurina.
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de desembre de 2020 a les 20:22
Notícies recomenades
-
Terrassa Mor Agustí Humet, músic i germà del cantant Joan Baptista Humet, als 70 anys
-
Terrassa L'escola Pau Vila Dinarès celebra 50 anys
-
Terrassa Plenari de tancament del Consell de la Infància de Terrassa
-
Terrassa Trucades 'spam': d'aquesta manera pots deixar de rebre tants intents d'estafa
-
Terrassa L'Ajuntament asfalta 11 trams de carrers de Terrassa en el que portem de juny
-
Terrassa Les autoescoles, al límit a Terrassa