Els fiscals del Suprem han informat en contra de la concessió de l'indult als nou polítics catalans que es troben presos per delictes de sedició per la seva participació en el procés sobiranista català, han informat a Efe fonts fiscals aquest dimarts, entre ells el terrassenc Josep Rull.
Els representants del Ministeri Públic Javier Zaragoza, Jaime Moreno, Consuelo Madrigal i Fidel Cadena argumenten que els condemnats no han mostrat penediment, que les penes són molt elevades i que no han complert ni la meitat de la condemna.
Els fiscals que els van acusar de rebel·lió han remès els seus informes al Suprem, que ara ha d'emetre el seu propi dictamen i enviar-lo al Govern central, a qui li competeix decidir sobre aquesta mesura de gràcia, per a la qual cosa la posició del tribunal sentenciador i de la Fiscalia és preceptiva però no vinculant.
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de desembre de 2020 a les 14:08
Notícies recomenades
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Istambul, Covadonga i les piràmides
-
Terrassa Els Minyons s'exhibeixen al País Basc
-
Terrassa Desarticulen un viver il·legal de gossos a Terrassa
-
Terrassa Comencen els talls de trànsit al carrer d'Arquimedes
-
Terrassa FOTOS | El concurs de l'estiu: Tòquio, els Picos de Europa i Tànger
-
Terrassa Tres noves àrees infantils inclusives