L'evolució de la pandèmia pot comportar canvis

Publicat el 24 de desembre de 2020 a les 15:25
Primeres va pensar a mantenir la cavalcada i després en una gran festa a l'Estadi Olímpic. Ajuntament i El Social, però han hagut de modificar les previsions anunciades perquè tot està subjecte a les dades de l'evolució de la Covid i, precisament, en aquest moment d'inici de festes Nadalenques, no són gens bones. Al contrari, el missatge és ser molt responsable i reduir la mobilitat tant com sigui possible. Els organitzadors van difondre ahir la nova proposta, però aquesta vegada si va acompanyada de l'excepció: "L'evolució de la pandèmia sanitària i les indicacions de la Generalitat marcaran la celebració d'aquests actes de benvinguda als Reis a la ciutat". Es confia, però, que el nou programa de recepció als Reis es pugui fer i, a més, beneficiarà a més infants en tant que es reparteix per tota la ciutat i, per tant, afavoreix un factor clau que és el de la proximitat al lloc de residència.
Escull Diari de Terrassa com la teva font preferida de Google