Joan Vives Font, expresident de l'AVV del Segle XX, ha mort el dia 6 de gener als 65 anys. Compromès amb la lluita veïnal i ferm defensor de la justícia social, Vives ha estat un dels puntals del moviment associatiu i peça clau en la defensa de millores pel barri del Segle XX.
L'AVV recorda que l'any 1977 Joan Vives va recuperar, amb altres companys i companyes, l'Associació de Veïns i la va posar en marxa "després d'uns anys d'estar aturada". La va presidir entre 2007 i 2017. El dirigent veïnal també va representar a l'AVV en la posada en marxa de la Federació d'Associacions de Veïns de Terrassa.
La comissió i la junta veïnal expressaven ahir el condol per "una molt sentida pèrdua" i recordaven que en Joan era d'aquelles "persones que no s'obliden, pel seu convenciment, el seu compromís i sobretot per ser una molt bona persona". El Segle XX i "tota la ciutat" han "forjat persones com ell, des de l'anonimat, però amb la lluita i persistència permanent per a aconseguir millorar les coses".
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de gener de 2021 a les 20:11
Notícies recomenades
-
Terrassa Aquestes són les activitats programades per a la Festa Major del barri de Torrent d'en Pere Parres
-
Terrassa MútuaTerrassa celebra la II Jornada de Seguretat dels Pacients amb les experiències pròpies com a eix central
-
Terrassa L’escola Auró salva el seu projecte musical
-
Terrassa Així es viu un dispositiu de control policial a l'estació de Terrassa Est
-
Terrassa Salut anuncia millores al CST
-
Terrassa Els Diables de Sant Pere Nord sumen una nova bèstia de foc a Terrassa