L'eurodiputat socialista Javi López va visitar ahir el Vallès en campanya per parlar de la gestió dels fons europeus de recuperació que arribaran a Catalunya. Pel dirigent socialista, els ajuts de la UE són "una gran oportunitat per transformar la indústria, actualitzar-la, fer-la sostenible i sobretot més competitiva en el futur".
L'eurodiputat defensa que el cap de llista del PSC, Salvador Illa, és "el candidat més adient per gestionar aquests fons", apel·la a la "responsabilitat col·lectiva de la ciutadania" i emfatitza la necessitat de "passar pàgina d'una dècada perduda de decadència "a Catalunya.
Javier López va visitar ahir Rubí acompanyat d'Eva Candela i de Rafael Güeto, candidats vallesans a la llista del PSC al Parlament.
Els fons europeus de recuperació, ha dit López, són una oportunitat que permetrà la descarbonització de l'economia amb la reducció del 50% d'emissions de gasos hivernacle per l'horitzó de 2030. Ho farà en àmbits com la mobilitat i la rehabilitació d'habitatges.
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de febrer de 2021 a les 21:51
Notícies recomenades
-
Terrassa
24 entitats ompliran la Plaça Vella per la 9a Fira d’Entitats de Salut
-
Terrassa
Reche valora l’èxit del control “in situ” als menjadors escolars
-
Terrassa
Terrassa participa a la Setmana Europea de Prevenció de Residus amb tres activitats
-
Terrassa
ERC reclama reactivar el Pacte de Salut i exigeix a la Generalitat complir els equipaments acordats el 2023
-
Terrassa
Deu places més a l’Andana durant les onades de fred
-
Terrassa
Comencen les obres de millora del paviment del carrer de Colom entre Bages i la carretera de Montcada