L'associació FEMvallès, que aplega la patronal CECOT, el Consell Intersectorial d'Empresaris-CIESC, la Unió Empresarial Intersectorial Cercle d'Empresaris (UEI) i Via Vallès, insisteix en la importància de connectar els nodes ferroviaris vallesans.
En una reunió telemàtica amb el coordinador del Pla de Rodalies de Catalunya, Pere Macias, ha insistit en la necessitat de programar la creació de quatre enllaços ferroviaris que connectarien la línia R8 amb les línies S1 i S2, d'FGC, i les R3 i R4 de Rodalies "amb una inversió mínima que permetria estalviar molt temps en trajectes interns al Vallès", afirma FEMvallès.
Macias va prendre nota de les propostes vallesanes i va deixar clar que qualsevol nova actuació s'incorporaria a partir del 2026, ja que els primers 5 anys del Pla de Rodalies ja estan definits.
FEMvallès presentarà les seves propostes, que ha batejat com a "20x2020", i mantindrà contacte estret amb l'Oficina del Pla de Rodalies per a la seva futura incorporació.
El Pla de Rodalies de Catalunya 2020-2030 preveu la línia orbital ferroviària, a partir del 2030, el túnel de Montcada, el desdoblament de l'R3 entre la Garriga o les noves estacions de Montmeló-Circuit de Catalunya, a la línia R3, i de Baricentro, a l'R8. A Terrassa, preveu l'estació de Can Boada el 2025.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de febrer de 2021 a les 21:54
Notícies recomenades
-
Terrassa Dolors Frigola, nova presidenta de l’Observatori de l'Aigua de Terrassa
-
Terrassa Una família de Terrassa guanya 100.000 euros en un concurs d'Antena 3
-
Terrassa Volen garatges als baixos buits del carrer Ample
-
Terrassa Terrassa recorda l’1-O amb un clam contra la repressió
-
Terrassa A la venda part de la Casa Soteras, antic Banc de Terrassa
-
Terrassa Falten ramaders al parc de Sant Llorenç: "No ho he deixat pels diners, ho he fet per la gent"