- Tornen a fer reformes a la Plaça Nova
ARA A PORTADA
-
-
Resum de l'any 2025 a Terrassa: al gener, l’última demolició de l’esponjament a Ca n'Anglada Laura Massallé
-
-
Resum de l'any 2025 a Terrassa: al març, menys arbres a la ciutat pel canvi climàtic i la sequera Javier Llamas
-
Resum de l'any 2025 a Terrassa: a l'abril, el Club Egara es proclama campió de la Copa de la Reina Javier Llamas
- Javier Llamas
- Redactor al Diari de Terrassa
Publicat el 10 de juny de 2021 a les 08:00
Actualitzat el 09 de juny de 2021 a les 22:20
On hi havia escorces d’arbres que encatifaven tot el paviment, ara hi ha escorces en la meitat. L’Ajuntament ha reformat el parc infantil de la Plaça Nova uns mesos després dels canvis realitzats en aquest espai i en uns altres de la ciutat. El govern municipal afirma que ha dut a terme les modificacions en constatar deficiències d’accessibilitat. La reforma, doncs, ha estat integral i no merament de canvi de la superfície.
Veïns de la zona i usuaris de la plaça s’havien queixat del terra d’escorces i d’obstacles d’accés. Moltes peces d’arbre s’escampaven per la plaça. La setmana passada, uns operaris van efectuar obres en el sector, que llueix ara un terra més convencional en part del parc. La meitat estava ahir enquitranada, l’altra meitat amb escorces en el terra.
Tot el parc infantil de la Plaça Nova, al costat del carrer de Sant Genís, encara estava delimitat ahir amb tanques metàl·liques fins a la seva reobertura, i amb una rampa d’accés per a cadires de rodes i carrets. El Consistori diu que ha millorat l’accessibilitat en la zona infantil de la plaça i ha corregit mancances detectades.
Notícies recomenades
-
Terrassa
La pluja aigualeix les expectatives dels artesans: "Si d'aquí a Reis el temps aguanta, ho podem salvar"
-
Terrassa
"Save black cats": Terrassa tindrà el primer centre d'acollida de gats negres
-
Terrassa
Saps on és... la masia dibuixada pel mestre d’obres?
-
Terrassa
Educació supervisarà els continguts d'història i l'ús del català al Mare de Déu del Carme
-
Terrassa
Un vehicle de recollida de residus de Terrassa es queda encallat a un esvoranc al Pla del Bonaire Residencial
-
Terrassa
Mor Ignasi Verdós, paisatgista de Terrassa, als 91 anys